Monday, July 18, 2011

Persediaan Sem Baru

بسم الله الرحمن الرحيم

Lagi 48 hari saja lagi menjelangnya semester baru buat diri ini. Semoga lebih bersemangat berbanding semester-semester yang lepas, aminnn.


Hai 'semester baru', sudah bersediakah anda untuk bersemuka dengan saya 6 September nanti? 


Eceh saya pula yang mengacukan soalan padanya :P  

Mudah-mudahan segala urusan berjalan lancar dan sentiasa dipermudahkan oleh Allah, amin. Sewaktu pre-registration subjects pada 15 dan 16 Julai yang lepas, syukur walhamdulillah saya berjaya mendaftar 4 subjek seperti yang telah dirancang sebelum ini- Management, Microeconomics, Accounting dan Statistics. Akan tetapi dua subjek belum boleh didaftar iaitu UNGS (The Islamic Worldview) dengan ICTM (Information Technology). Situasi ini memaksa saya untuk mengumpul tenaga sebanyak yang mungkin untuk mendaftar kedua-dua subjek ini di IIUM secara manual. Bermulalah peperangan kali kedua saya di sana, merebut 'group section' sepantas kilat. Kalau lambat, terpaksalah ambil kumpulan kelas yang waktunya kurang memuaskan diri- mungkin lewat petang. Mudah-mudahan ada rezeki untuk saya mendaftar kedua-dua subjek ini pada semester depan insyaAllah. Senyum!

No comments:

Post a Comment